Politika kvality společnosti

Politika kvality společnosti vychází z vize, která stanovuje hlavní směr vývoje společnosti, kterým je, to, že chce zákazníkům dodávat své produkty a služby v odpovídající kvalitě, v co nejkratší době a za konkurenceschopnou cenu.

Politika kvality společnosti vychází z vize, která stanovuje hlavní směr vývoje společnosti, kterým je, to, že chce zákazníkům dodávat své produkty a služby v odpovídající kvalitě, v co nejkratší době a za konkurenceschopnou cenu.

Vedení společnosti vychází ze zásady, že politika kvality bezprostředně navazuje na:

  • strategii společnosti
  • na dlouhodobé sledování trhu v oblastech, na kterých se společnost podílí
  • sledování trendů v rozvoji strojírenství a jejich aplikací v daném oboru činnosti


Vedení společnosti vyhlašuje v zájmu zlepšení pozice na trhu v oblastech:

  • konstrukce nástrojů
  • výroba nástrojů
  • řízení společnosti
  • servisní činnosti

následující strategické záměry v kvalitě:

  1. Pro uspokojování požadavků zákazníků trvale zabezpečovat vysokou odbornost, kvalitu a profesionalitu konstrukční, výrobní a řídicí činnosti dalším vzděláváním pracovníků.

  2. Účinně zapojovat pracovníky do systému řízení kvality, aby se s ním ztotožnili a získali potřebné návyky a podíleli se na jeho zlepšování.

  3. Vytvářet kapacitní a finanční zdroje pro neustálé zlepšování systému kvality a tím účinně přispívat ke zvyšování konkurenceschopnosti společnosti.

  4. Zvyšování efektivnosti systému kvality ve vztahu k realizačním úkolům.


Vedení společnosti se k podpoře uvedených záměrů v kvalitě zavazuje:

  • politiku kvality ročně upřesňovat do hodnotitelských cílů
  • vytvářet podmínky k splnění těchto cílů
  • pololetně vyhodnocovat plnění cílů kvality a v případě jejich neplnění toto řešit nápravnými opatřeními
  • vytvářet kulturní a sociální prostředí na všech pracovištích společnosti
  • plánovat nezbytné zdroje finanční, materiálové a lidské k jejich plnění
  • prohlubovat marketingovou činnost

Od pracovníků vedení společnosti očekává:

  • pochopení a přijetí politiky kvality
  • důsledné a přesné dodržování zásad a postupů stanovených dokumentovaných informací systému kvality a ostatními řídicími dokumentovanými informacemi
  • vysokou odpovědnost za kvalitu své vlastní práce a pocit sounáležitosti s celým kolektivem společnosti
  • písemné náměty ke zlepšování činností a systému kvality společnosti


Vedení firmy je zodpovědné za to, že politika kvality je zaměstnanci pochopena, zaváděna a používána. To je zajištěno správným přístupem vedoucích pracovníků k zaměstnancům a pravidelným školením všech zaměstnanců.